środa, 28 czerwca 2017

Reaktywacja ^^

Znalezione obrazy dla zapytania welcome back gif
 
Gdzie te proce, gdzie fajerwerki?!
Witam Was moi kochani, po tak niemiłosiernie długiej przerwie! Wiem, że dałam plamę, w dodatku miało mnie nie być przez całe wakacje, ale wiecie co... ja bez blogów nie istnieję i wiedzą to wszyscy ludzie z mojego otoczenia ^^. Wędrowcy są pierwszym blogiem mojego autorstwa, a więc cieszę się z każdego, nawet najmniejszego sukcesu. Choć bywały dni ciszy, zdarzało się, że wszystko milkło, ten okres nigdy nie trwał długo, a z każdym miesiącem chętnych jest coraz więcej :D
 
Zanim przejdę do dalszej części, powiem od razu i oficjalnie: koniec z zawieszeniem, blog został reaktywowany!
 
Zaraz po tym poście wstawię wszystkie zaległe opowiadania, ale zanim do tego dojdzie, musicie wiedzieć, że w kwestiach organizacyjnych mamy pewne luki, toteż wypadałoby rozpisać co i jak.
 
Część opowiadań jest niedokończona od skandalicznie długiego czasu, a przynajmniej w znacznej większości. Poniżej zobaczycie wszystkie opowiadania oczekujące na CD.
Jest to bardzo ważne, zwłaszcza przed rozwinięciem fabuły (o FBI w następnym poście), dlatego proszę, aby wszystkie opowiadania z poniższej listy zostały skończone do końca przyszłego tygodnia! (09.07.2017r)
Jeśli nie dostanę tych opowiadań, wydzielać będę upomnienia, bo po prostu większość tych, która nie odpisała nie zgłosiła żadnej nieobecności, ograniczenia aktywności, ani zupełnie niczego. Co po niektórzy olewają system, na co nie mogę się zgodzić i bez końca pobłażać :<
 
Oto i one:
Marshall dla Natalie
Saterra dla Vincenta
Jasper dla Silleny
Jasper dla Damiana
Jurij dla Caroline
Nehemia dla Lucy
Vincent dla Nataszy
Vivian dla Ottoi
 
oraz
 
Damian dla Sary, choć w jego przypadku została mi zgłoszona pewna trudność w pisaniu, która ma zakończyć się na sam koniec czerwca, dlatego czekam z wyrozumiałością.
 
Oczywiście w ramach reaktywacji będę wysyłać wszystkim wiadomości, toteż jeśli ktoś potrzebuje linka do opowiadania, bo po prostu mu się zgubiło, proszę nie bać się pisać. W końcu od czegoś tu jestem ;v
 
Kolejną sprawą jest brak pierwszych opowiadań od danej postaci.
O te także proszę, ale termin nie jest tak napięty, myślę, że połowa lipca będzie wystarczająca na napisanie ich:
 
William
Yano
Jethro
 
No i tu miejsce na moje totalne zaniedbanie... Kochani, poczta Howrse złośliwą jest i wycięła mi brzydki żart w przypadku dwóch opowiadań, których już tam po prostu nie ma, a których nie zdążyłam wstawić przed moją nieobecnością.
Tych autorów błagam o ponowne wysłanie mi opowiadań, bo wiem, zawaliłam i szczerze przepraszam!
 
Wallance
Si dla White Rabbit
 
 
Jeśli chodzi o opowiadania naprawdę przepraszam, to ostatni raz, ale ostatni miesiąc, dwa miałam ciężko. Mam nadzieję, że potraktujecie mnie wyrozumiale, za co będę dozgonnie wdzięczna.
 Już zaraz pojawią się tak długo wyczekiwane posty, w tym dwie osobne serie, które dobrze by było, aby każdy je przeczytał, aby po prostu mieć świadomość co się będzie działo w przypadku FBI.
 
Te dwie serie będą tą:
Trzyczęściowa, autorstwa Patricka - Nie mów nikomu
(pierwsza część ukaże się już dziś)
 
oraz
 
Trzyczęściowa, autorstwa Vincenta - Bez ostrzeżenia
(pierwsza część zapoczątkowująca rozwój fabularny ma pojawić się w okolicach soboty, po jej ukończeniu pojawi się post dotyczący podziału na grupy, treningów i ogólnego zarysu wojny)
 
Moi kochani, raz jeszcze dziękuję i przepraszam, jestem także wdzięczna za wsparcie, którego udzieliliście nam w komentarzach... No i wybaczcie, że post Rad napędził Wam takiego stracha XD.
Vincent to taka trochę ja (tyle, że gender) i tak samo jak Vin kocha wszystkich Wędrowców, dba o nich i troszczy się o ich szczęście, tak samo ja kocham Was jako część tej wspaniałej społeczności, którą tworzycie wraz ze mną i za co jestem naprawdę wdzięczna.
Mam nadzieję, że Wędrowcy jeszcze niejednokrotnie Was zaskoczą, i że wspólnie przeżyjemy tu mnóstwo wspaniałych chwil ^^.
 

Do zobaczenia, drodzy pisarze! Mnóstwo weny i coraz więcej niesamowitych opowiadań!
 
 
Na zawsze Wasz(a),
~Vi
 
 
Ps.
Czy wiecie, że mamy już cztery nowe postaci, które czekają na możliwość wstawienia zaraz po przełomie fabularnym? Jest to między innymi nasz ~Spojler, który bardzo pomógł mi w ogarnianiu dostępu do bloga :v.
Dziękuję Ci serdecznie, mój Hebi! Nie mogę się doczekać rewolucji, jaką urządzi nam tu Twoja postać ^^

2 komentarze:

  1. *odpala fajerwerki*
    Cóż, nie powiem - naprawdę cieszę się z powrotu.^^ Shirley już zaciera łapki i przygotowuje wenę, której to również życzy wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. *skacze w kółko, krzycząc bezsensowne rzeczy*
    TAK, TAK, TAK! Vi wróciła! <3 i Wędrowcy :D Aż mi się humor poprawił T^T *chlip*
    I taaaak... Już kończę odpis do Lulu ^-^'''''' *ucieka w popłochu przed gromiącymi spojrzeniami Vi i Rad*

    OdpowiedzUsuń