poniedziałek, 22 maja 2017

1054

  Jeśli uważnie słuchaliście na lekcji historii, widniejąca powyżej data nie będzie dla Was żadną nowością - w 1054 roku miejsce miała schizma wschodnia, która podzieliła kościół katolicki i rzymski, ale... Chryste, nie o tym chcę opowiadać.

  Jak zapewne zauważyliście od pewnego czasu na blogu nie działo się absolutnie nic, co mogłoby źle wróżyć mnie jako administratorce i Wam jako pisarzom; problem polega jednak na tym, że opowiadania, owszem zostały wysłane, ale niestety nie udało mi się ich wstawić. Powodem mojego zaniedbania jest rzekoma "schizma" między mną, a drugą administratorką. Nasz wewnętrzny spór będzie miał w przyszłości znaczący wpływ na dalszy rozwój bloga - kłótnia dotyczyła bezpośredniej fabuły Wędrowców, ale o tym przyjdzie nam porozmawiać znacznie później.

   Dopiero niedawno (wczoraj :_:) udało nam się ostatecznie pogodzić, o czym z radością informuje - Wędrowcy bez drugiej administratorki byliby niczym, większość z Was z pewnością o tym wie. Mimo panującej już zgody z przykrością zawiadamiam, że
 
 Funkcjonowanie Bloga Zostaje Wstrzymane do 12 czerwca
(12.06.2017r)
 
      Drugą ważną rzeczą jest oczywiście końcówka roku szkolnego, walczenie o oceny, eliminowanie zagrożeń i tego typu pierdoły, które do końca liceum uprzykrzać będą nam życie. Ja niestety jestem tym rodzajem człowieczka, który oceny zdobywa dla rodziców, nie dla siebie, bo tak się składa, że doskonale wiem kiedy umiem na pięć, a kiedy na cztery i jak powinnam się przygotowywać.
 
     Dlatego przepraszam wszystkich, powodzenia i do zobaczenia w czerwcu :3

3 komentarze:

  1. Ten 12 czerwiec już minął a tu dalej cicho...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta. Mamy nowy problemik, więcej w nowym poście

      Usuń
    2. Cóż... mam tylko nadzieję, że członkowie zostaną powiadomieni na howrse o powrocie, bo nie ukrywając - ja mogę zapomnieć o blogu i linku.

      Usuń