środa, 15 marca 2017

Sara - C.D Histori Damiana

- Uroczy ten twój psiak- powiedział Damian, lekko się uśmiechając. Przechyliłam głowę bardziej na bok, patrząc w tamten róg. Co on tu robi? Nie powinien pójść do pokoju, czy coś..? Cokolwiek!
- Gold, kultura wymaga coś powiedzieć- usłyszałam głos Hachika. Westchnęłam, przerzucając wzrok na wyraz jego pyska. Uważnie na mnie patrzył swoimi orzechowymi tęczówkami. Spojrzałam na chłopaka spod grzywki. Włosy miał czarne a oczy w kolorze podobnym do burzowych chmur i oczywiście, był wysoki. Jak zresztą większość mężczyzn… Zamrugałam kilka razy, wracając wzrokiem na akitę.
- Dzięki- mruknęłam, schylając się, by wziąć Rena na ręce. Jedną ręką złapałam go w pasie, drugą podpierając jego tyłek wraz z ciągle merdającym ogonem. Oparłam go sobie o ramię, jednak ten zaczął się wiercić, próbując obrócić głowę w stronę Damiana. -Ren, uspokój się- skarciłam go. Jak tak się wierci w rękach, to nie jest zbytnio przyjemne, o wygodzie nie wspominając.
- Ale ja chcę jeszcze go polizać! Jego twarz jest lekko słona- zaczął mówić, na co ja popatrzyłam na niego, jak na debila. Odwrócił głowę w drugą stronę, lekko się pesząc. -Smakuje prawie tak samo, jak twoja…- szepnął jeszcze. Co proszę..?
- Może się przedstawisz? Fajnie byłoby nawiązać z nim znajomość- znowu odezwał się Hachiko.
- Tak, tak! Zrób to, Gold!- Ren wyraźnie się podekscytował, próbując tym razem skakać mi w ramionach. Gdy w końcu się uspokoił, skakałam wzrokiem od jednego do drugiego. Pogrzało ich?
- Wybaczcie, ale czy ja wam mówię, jak macie żyć? Nie decydujcie za mnie. Zwłaszcza ty, Hachiko. Nie poznaje cię...- zaczęłam im kazać, ostatnie zdanie lekko szepcząc. Puściłam szpica na podłogę, mając dosyć noszenia go na rękach. -Ale dobrze- powiedziałam. Gwałtownie odwróciłam głowę w stronę Damiana i wzięłam głęboki wdech powietrza.
- Jestem Sara- powiedziałam, wyciągając w jego stronę dłoń. Poczułam, jak na moją twarz wchodzą lekkie rumieńce, jednak je zignorowałam. Boże, co ja zrobiłam...

                                Damian? Takie 2/10 xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz